Salikilpailut TuUL, TuTe ja TuJy

• la 26.10.2024
  • Turku

Turun Urheiluliitto, Turun Jyry ja Turun Teräs järjestävät yhdessä Alfan kisat Turussa Liikuntakeskus Alfassa lauantaina 26.10.2024 klo 12.00.
Osoite: Raunistulantie 15, 20300 Turku
Sarjat: Y, J, N, T
Lääkärintarkastus ja punnitus klo 9-10
Ottelut klo 12
Ilmoittautumismaksu on 20 € kilpailija. Jos seurasta tulee tuomari, maksu on 15 €/kilpailija.
Ilmoittautumiset 20.10.2024 mennessä sähköpostilla nina.petander@turunurheiluliitto.fi tai boxingfi.com/foorumi. Ilmoittakaa ilmoittautumisen yhteydessä ottelijan nimi, seura, paino ja ottelumäärä.
Kilpailuihin otetaan enintään 25 ottelua. Alustava ottelulista julkaistaan, kun pareja on kertynyt riittävä määrä. Ilmoittautumismaksu maksetaan alustavan ottelulistan mukaisesti Turun Urheiluliiton tilille OP FI14 5710 0420 5572 82 tiistaihin 22.10.2024 mennessä. Viestiin seuran ja nyrkkeilijän nimi. Otteluparit vahvistetaan punnituksen ja lääkärintarkastuksen jälkeen. Maksuja ei palauteta. Jos osallistumismaksun suorittaa vasta paikan päällä, on se 40 €.
Nyrkkeilijöillä, tuomareilla ja kulma-avustajilla tulee olla SNL:n vuoden 2024 kilpailu-/toimitsijalisenssi ostettuna ennen kilpailupäivää. Vakuutus tulee olla ostettuna viimeistään edellisenä päivänä. Mikäli nyrkkeilijän vakuutus on ostettu erikseen, tulee mukana olla vakuutustodistus, josta käy ilmi vakuutetun henkilöllisyys sekä vakuutuksen voimassaolo ja kattavuus nyrkkeilyssä.
Kilpailupaikalla ei tehdä peruslääkärintarkastuksia.
Kilpailupaikalla buffet, minkä lisäksi lähistöltä löytyy Prisma sekä joitakin ruokapaikkoja.
HUOM! Kilpailupaikalla liikutaan sukkasillaan, kengät jätetään käytävälle lokerikkoon.
Tiedustelut Sonja Roos / TuUL 040 5392771, nyrkkeily@turunurheiluliitto.fi
Ilmoittautumisen yhteydessä kilpailuihin osallistuva seura vakuuttaa, että kilpailujen järjestäjillä on oikeus julkaista kilpailijan, avustajan sekä tuomarin nimi ja seura sekä kilpailijan painoluokka sekä mahdollinen valokuva lehdessä, internetissä jne.  (Tietosuojalaki 5.12.2018/1050)
Mikäli henkilön nimeä ja valokuvaa ei saa julkaista, on kilpailuihin osallistuvan seuran velvollisuus ilmoittautumisen yhteydessä asiasta erikseen mainittava.

AURINKOISIN TERVEISIN
Turun Urheiluliitto, Turun Jyry ja Turun Teräs