FINBOX 3/2024 on ilmestynyt

27.6.2024

Kuva: Oskari Ranta

Tässä numerossa puhumme yhdenvertaisuudesta ja siitä, miten toimintaa on mahdollista kehittää entistä yhdenvertaisemmaksi.

Aiheina mm.

• "Mieli tarvitsee valmennusta siinä, missä kehokin". Finboxin pitkässä haastattelussa tällä kertaa aiheena psyykkinen valmennus, haastateltavana psyykkisen valmennuksen asiantuntija Anni Jääskeläinen (kuva 2).
  • Seuraesittelyssä Kokkolan Veikkojen nyrkkeilyjaosto. Keskustelussa puhutaan mm. aluetoiminnan merkityksestä sekä kuntonyrkkeilyn hienoudesta perheen sisäisenä harrastuksena.
  • Omin sanoin itsestään tällä kertaa kertoo nyrkkeilijämme Krista Kovalainen, Kajaanin Kuohu

Lisäksi mukana Elina "ElluGee" Gustafssonin tervehdys meille kaikille.

FINBOX-toimitus toivottaa lukijoilleen hyvää kesänjatkoa!

Finboxit löydät täältä >>

Kevätkauden viimeinen FINBOX on jaettu torstaina 27.6. kaikille, joilla on Liiton lisenssi. Mikäli et saanut viestiä, tarkistathan SuomiSportista oman sähköpostiosoitteesi.

Anni Jääskeläinen kuuluu Painonnostoliiton valmentajapooliin vastuualueenaan nuorten psyykkinen valmennus. Kuva: Annin arkisto.